Toate comenzile sunt supuse disponibilității produsului. Dacă un articol nu se află în stoc în momentul plasării comenzii, vă vom notifica și vă vom rambursa suma totală a comenzii dvs., utilizând metoda de plată originală.
2. Locația de livrare
Articolele oferite pe site-ul nostru sunt disponibile numai pentru livrare la adrese din Romania . Acceptăm și comenzi de la clienți internaționali care doresc expedierea produselor la adrese din teritoriul Romaniei. Orice expediere în afara tarii nu este disponibilă în acest moment.
3. Termen de livrare
O dată estimată de livrare vă va fi furnizată odată ce comanda dvs. este plasată. Termenii de livrare sunt estimativi și încep de la data expedierii, mai degrabă decât data comenzii. Termenii de livrare trebuie folosiți doar ca ghid și sunt supuși acceptării și aprobării comenzii dvs.
Termenul de livrare (pentru produsele in stoc) este de 1-2 zile lucratoare.
Cu excepția cazului în care există circumstanțe excepționale, depunem toate eforturile pentru a vă îndeplini comanda în termen de [15] zile lucrătoare de la data comenzii dvs. Zilele lucrătoare înseamnă de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor.
Vă rugăm să rețineți că nu expediem sambata si duminica.
Data livrării poate varia în funcție de practicile de transport, de locația de livrare, de metoda de livrare și de articolele comandate. Produsele pot fi, de asemenea, livrate în expedieri separate.
4. Costuri de expediere
Costurile de expediere sunt de 20 lei. Incazut anvelopelor, costul de livrare este de 25 lei/2 bucati sau 50 lei/set. Pentru a afla totalul comenzii dvs., adăugați în coș articole pe care doriți să le achiziționați și treceți la pagina de plată. Odată ajuns la ecranul de plată, vor fi afișate taxele de expediere.
5. Produse deteriorate în transport
Dacă la livrare coletul prezintă ambalaj deteriorat, contactați-ne imediat.
6. Întrebări
Dacă aveți întrebări despre livrare și expediere sau comanda dvs., vă rugăm să ne contactați.